2012. február 1., szerda

Zöld női zakó / dzseki SZEKRÉNY KIÜRÍTÉSI AKCIÓ! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft ?

Kiwizöld műbőr női dzseki / zakó. Bélése selyem, elöl 2 gomb és öv díszíti. Sajnos zseb nincs rajta.
Méretek:
Váll: ~42 cm, Mell: ~ 46 cm, Derék: ~41 cm, Hossza: ~ 57 cm, Újja hossza válltól: ~65 cm
Hibája: Jobb válla tollal össze lett írva. Fotóztam!
FIGYELEM!
Őszi szekrény kiürítési AKCIÓ!!!
Rengeteg szép, minőségi és márkás ruhám van. (nadrág, felső, ing, pulóver, szoknya, cipő, öv és táska)
Minden termékről igyekeztem minden méretét felírni. (mell, csípő, derék, hossz… stb. ) A ruháknak semmi bajuk, csak kinőttem a szekrényem. J Amelyik terméknek van hibája, azt természetesen a leírásban feltüntetem. Nézzétek el, nekem, hogy a legtöbb ruha vasalásra szorul. J
Némelyik termékem alkuképes, így hát írjatok bártan, minden csak megbeszélés kérdése. J
Kérlek, Benneteket csak abban az esetben üssétek le a terméket, ha legkésőbb másnap kapcsolatba tudtok lépni velem, és azonnal tudjátok utalni az összeget. Természetesen a vételár és a postaköltség együttes beérkezése után azonnal postázom a megvásárolt terméket!
Szállítási és fizetési mód:
Személyes átvételre Kalocsán van lehetőség
Levélként utalás után: 600 Ft
Ajánlott levélként utalás után: 1. 000 Ft
Postai csomagként : 2. 000 Ft
Minden terméket csak így postázok! Kérlek Benneteket, mindezek figyelembe vételével licitáljatok!
Jó böngészést mindenkinek!   J


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 23:46
. Zöld női zakó / dzseki SZEKRÉNY KIÜRÍTÉSI AKCIÓ! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Fontos